Like & Follow

Jumaat, 22 Februari 2013

Gambar Bersejarah Yang Jarang Kita Lihat [part 2]


Pergambaran Filem Star Wars di dalam Millennium Falcon

Komputer pertama di dunia. Eniac ( Electronic Numerical Integrator And Computer )

Kumpulan Google yang pertama pada tahun 1999


Pasaraya Wallmart pertama telah dibuka pada tahun 1962 oleh seorang Salesman, Sam Walton.
Dipanggil dengan nama Walton's Five and Dime

Saat Bush dimaklumkan berlaku serangan pengganas 9/11 (aku x caye pun 9/11 ni. Tgk muka bush pun dah tau apa dlm hati dia. " Afghanistan ! aku datang" )

P/s : apa cerita Fizz Fairuz ni? kejap kata pompuan tu bini orang, pompuan tu cakap pula Fizz Tipu ? 

Support saya 
Support saya
Support saya
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tolong komen ya

Blogpingsite.com HyperSmash.com Blog Ping Site Free Auto Malaysia Backlinks www.hgpromo.org
Blogged.my

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Ping your blog, website, or RSS feed for Free