Like & Follow

Jumaat, 18 Januari 2013

NUFFNANG Setahun Naik RM1.90 Sahaja ?


Sudah 1 tahun  saya menggunakan Nuffnang sebagai sumber rezeki tambahan. Tapi memang amat mengecewakan bila tempoh 1 tahun , earning nuffnang saya hanya RM1.90 sahaja.

NUFFNANG TAK BAYAR, BUAT DUIT DI INTERNET, BERITA SEMASA, LAWAK,CARA NAIKKAN TRAFIK BLOG, HOTLINK, MAXIS, CELCOM, ADVERLETS

Bila saya tanya kepada blogger yang berpengalaman dalam nuffnang ni, mereka kata kurang UV ( uniq visitor) . Saya cek balik stats Nuffnang saya.

Tak kanlah dalam tempoh satu tahun tu, dalam banyak-banyak UV tu dalam 10 orang je klik iklan Nuffnang saya?. macam tak logik pula. Saya akan cuba beralih kepada Adverlets pula. Dengarnya lebih permurah daripada Nuffnang. Nak pakai Adsense dah kena block sebab blog dalam bahasa melayu.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tolong komen ya

Blogpingsite.com HyperSmash.com Blog Ping Site Free Auto Malaysia Backlinks www.hgpromo.org
Blogged.my

Check Page Rank of your Web site pages instantly:

This page rank checking tool is powered by Page Rank Checker service

Ping your blog, website, or RSS feed for Free